E-book Principy seznamování a vedení konverzace na Tinderu
Situace mužů a žen na Tinderu a konflikt s jejich potřebami, vyšší atraktivita mužů jako řešení a atraktivita specificky na Tinderu
Atraktivní muž vs. méně atraktivní muž a emoce jako stěžejní princip komunikace se ženami
Mužova dlouhodobá strategie pro seznamování a jak v něm vydržet
Správný přístup ke konverzaci na Tinderu a jak ho prakticky uplatňovat; v jaké konverzaci dívky rády zůstávají
Správný přístup k cestě od propojení k rande a technika vedení plynulé, rozmanité konverzace
Důraz na aplikovatelnost v praxi, doplnění mou cestou seznamování a mými reálnými konverzacemi z Tinderu
Na 46 stran e-booku ve formátu PDF jsem vměstnal teoretické znalosti a osvědčené praktické principy a postupy seznamování se ženami, které se týkají převážně Tinderu.
Teoretická část zahrnuje
Popis situace většiny mužů a žen na Tinderu
Identifikaci méně atraktivního vystupování mužů jako příčiny neúspěchu při seznamování a jeho roli specificky na Tinderu
Porovnání výsledků seznamování atraktivně a méně atraktivně vystupujících mužů a častou příčinu rozdílu
Vysvětlení stěžejního principu úspěšného seznamování a komunikace se ženami
Doporučení dlouhodobé strategie muže v seznamování s dívkami včetně rad jak zmírnit stinné stránky seznamování, které muže odrazují
Praktická část obsahuje
Ideální přístup muže k tvorbě konverzace na Tinderu a vysvětlení praktického způsobu jak to dělat
Princip relevantnosti konverzace
Techniku vedení rozvíjející se, plynulé konverzace
Princip připravenosti vždy rozhodnout, vést a dovést až k osobnímu setkání
Všechny principy a techniky jsou demonstrovány na spoustě příkladů z mých konverzací na Tinderu
Neobsahuje konkrétní rady pro vytvoření atraktivního profilu a bia a napsání první zprávy
E-book je napsaný s důrazem na to, co je aplikovatelné v praxi jak po stránce nastavení mysli, tak po stránce samotné komunikace
Upozornění: obsah e-booku je třeba brát jako tipy pro komunikaci a nastavení mysli při seznamování muže se ženami na Tinderu i v offline prostředí, které se uživatel může a nemusí rozhodnout využít a aplikovat. Nikoliv autor, ale uživatel je zodpovědný za své chování a rozhodnutí a z toho plynoucí důsledky.
Cena: 400 kč (platba pomocí QR kódu nebo platba bankovním převodem)
Koupit e-book
Abys měl o e-booku lepší představu, můžeš si přečíst ukázku. Jsou to celkem tři kapitoly: Situace žen a mužů na Tinderu a jejich potřeby, Řešením je vyšší atraktivita mužů, obě kapitoly z teoretické části, a Relevantní pro ženu, kapitola z praktické části.
Košík
Košík je prázdný.